dimarts, 20 de novembre del 2012

Concert per als infants



Grup Com Sona?

Per finalitzar la SAE, vam veure un concert del grup Com Sona?
Aquesta companyia està especialitzada en concerts escolar per a nens de 0 a 6 anys. Al principi del concert, cantaven cançons ja conegudes a partir de titelles o element relacionats amb les cançons, finalment, ens feien participar a tots realitzant balls i dansses conegudes.

 Em va sobtar les variants d'algunes cançons les quals canviaven el ritme a partir d'una cançó de dues notes com la de les campanes de Salom.

Crec que l'objectiu què té aquesta companyia, és la de divertir als nens i la de què dinamicament, vagin aprenent més coses sobre la música i altres àmbits, com l'expressió corporal o la part artística ( per els elements que es mostren).

Alguns dels elements que hem pogut treballar relacionats amb Música són:

  • El ritme
  • El compàs (picant de mans)
  • La durada (en les campanes de Salom quan fan (Biiing, booong) o en altres cançons què anaven més ràpid)
  • Timbre ( Hi havia diferents instruments què sonaven)
  • Cançons ja apreses a classe. 
  • Diverentes variants


Finalment, la experiència que vaig tenir va ser molt divertida, el fet de coneixer les cançons i de què ens fessin participar em va agradar molt i fins i tot em vaig arribar a sentir com una nena petita.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada